Varukorg 0

Information och svar på vanliga frågor

En del kunder har funderingar och här ska vi försöka svara och förklara de allra vanligaste. Om du har en fråga till mig får du gärna mejla info@iloveblekinge.se.

Är det möjligt att få pengarna tillbaka om man ångrar sig?

Alla tavlor, prints, Iphone 6-skal och kläder trycks först efter beställning, och vi har inget lager. Detta gör att vi inte kan erbjuda öppet köp, vi är dock mån om att våra kunder är nöjda och därför är det bra om du hör av dig så kan vi säkert komma fram till en bra lösning. För böcker går det, förutsatt att boken inte är skadad och pengar returneras när det är konstaterat av oss.

Det jag beställt är skadat, hur gör jag med såna returer?

Våra produkter förpackas försiktigt i rör eller wellpappkuvert, ibland kan det dock uppstå skador under transporten med Posten. Om du upplever det är det bra om du hör av dig så fort som möjligt och beskriver vad som har hänt, då kan vi komma fram till en bra lösning. Öppna dock paketet försiktigt, så det du beställt inte skadas.

Jag skulle vilja ha produkt X i färgen Y som inte finns med bland alternativen, går det att lösa? Eller jag skulle vilja ha produkt Z som ni inte har i butiken, går det att lösa?

Absolut, slå gärna iväg ett mejl till info@iloveblekinge och beskriv vad du vill ha, så kan vi se om det går att ordna.

Jag skulle vilja ha en annan text under tavla X, orten/området Y markerat, utan text under tavlan, eller liknande önskemål, går det att lösa?

Tyvärr inte.

Går det att betala med faktura?

Nej, inte direkt från sajten. Men om du beställer från ett företag går det bra, mot en avgift på 49 kr exklusive moms. Mejla info@iloveblekinge.se bara. Tyvärr har vi ingen möjlighet att behandla fakturor för privatpersoner då det tar för mycket tid.

Tvistlösning

Enligt EU-lagstiftning måste vi som e-handlare länka till EU:s gemensamma tvistlösningssida, dit kan man som konsument vända sig för eventuell tvistlösningshjälp. Jag hoppas dock att du som kund aldrig ska behöva använda den sidan, mitt mål är att lösa alla eventuella problem direkt med dig som kund.